Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek 


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

Jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek az unipatika.hu weboldalt üzemeltető Unihealth Kft. (székhely: 1024 Budapest, Lövőház utca 2-6.; cégjegyzékszám: 01-09-302066) és a kiszolgáló Unipatika Mammut Gyógyszertár (1024 Budapest, Lövőház utca 1-5.) közforgalmú gyógyszertár (a továbbiakban együtt: Szolgáltató) és a Szolgáltató által az unipatika.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Felhasználó (továbbiakban: Felhasználó)(együttesen: Felek) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ekertv.) szabályozza. A webáruházon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon sem hozzáférhető.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

A szolgáltatás igénybevételére jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek rendelkezései az irányadóak. Az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek szabályozza a szolgáltatás igénybevételének feltételeit, így a Felhasználóval létrejövő adásvételi szerződés megkötésének időpontjában annak rendelkezései az adásvételi szerződés elválaszthatatlan részévé válnak.

 

Szolgáltató jogosult az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket bármikor egyoldalúan módosítani. Az új, módosítottÁltalános Szerződési és Felhasználási Feltételek akkor lép hatályba, amikor azt a Szolgáltató az unipatika.hu honlapon közzéteszi. Felhasználó a módosítás hatályba lépését követő újabb megrendelés leadásával fogadja el a módosított Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket.

 

A jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. Törvény (Ptk.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alkalmazandók.

A szerződés lényeges tulajdonságai

1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

2. Rendelési információk ismertetése

3. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

4. Rendelés lépéseinek bemutatása

5. Fizetési feltételek

6. Szállítási feltételek

7. kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

8. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

9. Adatkezelési nyilatkozat

10. Egyéb rendelkezések, információk

11. Jogorvoslati lehetőségek

12. Panaszügyintézés

13. Üzemeltetői adatok, információk

14. Tárhely szolgáltató

 

1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Kozmetikai termékek: wellness, arcápolás, testápolás, hajápolás

Gyógyulást elősegítő készítmények

 

A webáruházban megvásárolható termékek lényeges tulajdonságai, jellemzői az érintett termék termékoldalán kerülnek feltüntetésre.

 

A termékekre vonatkozóan a webáruházban megjelenített árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Az árak egységárként vannak feltüntetve, az árak forintban értendők.

A webáruházban megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő teljesítést, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

2. Rendelési információk

A vásárláshoz jelen Általános szerződési és Felhasználási Feltételek elfogadása szükséges. A rendelésnél a kért adatokat kérjük, pontosan adja meg a későbbi kapcsolattartás érdekében.

 

A webáruházban az alábbi szállítási módok érhetőek el:

-           Személyes átvétel az Unipatika Mammut Gyógyszertárban.

-           MPL házhozszállítás az Ön által megadott címre.

 

A webáruházban az alábbi fizetési módok érhetőek el:

-           utánvét,

-           átutalás,

-           online bankkártyás fizetés.

 

3. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00-16:30 között.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül.

Személyes átvétel az utalás beérkezése után, email értesítést követően van lehetőség. 

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

Tájékoztatjuk, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság tájékoztatása szerint a kereskedő köteles a fogyasztó megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a fogyasztót nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére.

 

4. Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.

2. A „Kosár tartalma” menüpontnál tudja változtatni az egyes tételek mennyiségét. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosárból a tételeket.

3. Ezután válasszon fizetési módot a megfelelőre kattintva, majd kattintson a "megrendelés folytatása gombra".

4. Töltse ki adatait, illetve a szállítási címet. Ha a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól, azt is itt kell módosítania. Amennyiben egy korábbi rendelés alkalmával kitöltötte a jelszó mezőt, és bejelentkezett rendszerünk automatikusan felkínálja az előző rendelés során rögzített paramétereket és adatokat. Természetesen van lehetősége változtatni minden adatán. A megjegyzés rovatban az átvétellel kapcsolatos információkat és megjegyzéseket adhat meg munkatársainknak és futárszolgálatunk számára. Ezután kattintson a "Rendelés küldése" gombra.

5. Ezután a megadott email címre fog kapni egy email-t amiben összesítjük - az Ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget, az elfogadásra került kedvezményeket valamint az átvételi és fizetési módot tartalmazó - megrendelés részleteit.

6. A beérkezett megrendelését minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

Felhívjuk a megrendelők figyelmét, hogy ügyeljenek az adatok pontos megadására és a rendelés elküldése előtt mindenképp ellenőrizzék azokat. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

A Felhasználó a webáruházban történő megrendelés elküldésével kijelenti, hogy jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek és az unipatika.hu weboldalon közzétett Adatvédelmi Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A rendeléshez szükséges adatok megváltoztatására a megrendelés elküldését megelőzően van lehetőség. Amennyiben a megrendelés leadását követően derül ki, hogy a Felhasználó tévesen adott meg egy adatot, akkor kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a webáruház üzemeltetőjével az alábbi elérhetőségeken:

Unihealth Kft.

 

1024 Budapest, Lövőház utca 2-6.

Elektronikus levelezési cím: webshop@unipatika.hu

Telefonos elérhetőség: 06-20-40-80000

Az üzemeltetőt a megrendeléshez szükséges adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 5. Fizetési feltételek

A webáruházban az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Átutalás

Átutalás esetén kérjük, tüntesse fel a Rendelés azonosítóját. Ezt a rendelés leadásakor, az email címére küldjük el.

  • Online bankkártyás fizetés

Már Maestro kártyájával is vásárolhat az interneten!

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

 


Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verifiedby Visa/MasterCardSecureCode (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód),  és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

 

Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.


6. Szállítási feltételek

 

Az Unipatika Mammut Gyógyszertárban történő személyes átvétel esetében a gyógyszertár a megrendelés visszaigazolását követően 15 napig tartja rendelkezésre a megrendelt termékeket, ezt követően törlésre kerül, amelyről írásos értesítést küldünk a Felhasználó számára és visszatérítjük az általa teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

 

MPL házhozszállítás kézbesítési mód választása esetén a kézbesítés a Magyar Posta Zrt. mint közreműködő bevonásával valósul meg.

 

A Magyar Posta Zrt. MPL szolgáltatásának feltételeit az alábbi linken elérhető Üzletszabályzat tartalmazza: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf

 

Sikeres rendelés esetén a rendszer a regisztrált e-mail címre egy automata visszaigazoló e-mail érkezik, majd a rendszerünkben történő feldolgozása után e-mailes visszajelzésre kerül sor egy újabb e-mail formájában, legkésőbb 48 órán belül, majd utána kerül átadásra a futárszolgálatnak. A kiszállítás kizárólag munkanapokon, 8:00-17:00 óráig bármely időszakban történhet, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol az átvevő személy egész nap elérhető. Telefonszám megadása is szükséges, amin a futár elérheti! A rendeléseket beérkezési sorrendben, feldolgozási képességtől függően teljesítjük.

 

Kiszállítás díja:

- Munkanapokon Futárszolgálattal történik a kiszállítás, melynek ára bruttó 990 Ft.

 

7. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, (illessze be vállalkozása nevét) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Az Ön által megrendelt termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

A webáruházat üzemeltető Unihealth Kft. jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezőjótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.

 

Jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000,- forintnál drágább tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik.

Panaszkezelés rendje

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az webshop@unipatika.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti (Unihealth Kft. 1024 Budapest, Lövőház utca 2-6.).

A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

8. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre: webshop@unipatika.hu.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek.
  • Olyan zárt csomagolású termékek esetén, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza. Ennek megfelelően tápszer, gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású termék, étrend-kiegészítő, vagy kozmetikum csak bontatlan csomagolásban küldhető vissza. Orvostechnikai eszköz, gyógyászati segédeszköz vásárlása esetén csak kipróbálás előtt élhet az elállás jogával.

9. Adatkezelési nyilatkozat

Az unipatika.hu domain néven üzemelő webáruház adatait az Unipharma Kft. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálat  megismerheti a csomag kézbesítéséhez. Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-101959/2016.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrációkor megadandó adatok (a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció, nélküle is rögzíthető a megrendelés)

A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.

  • E-mail cím
  • Használni kívánt jelszó
  • Név
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Statisztikai adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Unipharma Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Az Unipharma Kft.  által használt statisztikai eszköz a GoogleAnalytics. A GoogleAnalytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a (http://www.google.com/analytics) weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma. A cookie-ban tárolt adatok 24 óráig illetve a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Unihealth Kft.  a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az webshop@unipatika.hu e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

10. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Unihealth Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát. Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide. Az ÁSZF nyomtatóbarát változata minden tekintetben megegyezik az Online ÁSZF tartalmával.


11. Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

Online vitarendezési platform
Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül.

Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu. További információk elérhetőek a bekeltet.hu weboldalon.

12. Panaszügyintézés

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok

Levelezési cím: Unihealth Kft. 1024 Budapest, Lövőház utca 2-6.

Elektronikus levelezési cím: webshop@unipatika.hu

Telefonszám: 06-20-40-80000

Békéltető testület elérhetőség:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: (1) 488-2131

Fax szám: (1) 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fogyasztóvédelem

NFM – Budapest II. kerületi Járás

1024 Budapest, Margit krt. 47-49.

Tel.: (1) 896 2379, Fax.: (1) 237 4885

E-mail cím: hatosag@02khbfkh.gov.hu

 

13. Üzemeltetői adatok, információk

Az unipatika.hu honlap tulajdonosa az Unipharma Kft. (székhely: 1024 Budapest, Lövőház utca 2-6.; cégjegyzékszám: 01-09-302063), amelyet megillet minden olyan jog (ideértve a szerzői és kapcsolódó jogokat), amelyek alapján a weboldallal és annak tartalmával (különösen, de nem kizárólagosan annak megjelenésével, megjelenítésével, az azon található tartalmakkal, stb.) kizárólagosan rendelkezhet.

 

A Felhasználó a weboldal látogatása során köteles betartani a vonatkozó jogszabályokat és az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket, továbbá nem csorbíthatja sem az Unipharma Kft., sem más felhasználók jó hírnevét és jogait.

 

Cégnév: Unihealth Kft.

Székhely: 1024 Budapest, Lövőház utca 2-6.

Telephely – üzlet cím: 1024 Budapest, Lövőház utca 1-5.

Adószám: 26103952-2-41

Cégjegyzék szám: 01-09-302066

Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus levelezési cím: webshop@unipatika.hu

Telefonos elérhetőség (munkanapokon 8:00-16:30 között): 06-20-40-80000

Személyes átvételei lehetőség: Unipatika Mammut Gyógyszertár, 1024 Budapest, Lövőház utca 1-5.

Megrendelések feldolgozása munkanapokon történik: (8:00-16:30 között)

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-2 munkanap

Webáruház domain: www.unipatika.hu

 

14. Tárhely szolgáltató

Tárhely szolgáltató cégnév: 3 in 1 Hosting Bt.

Tárhely szolgálató székhely / cím: 2310 Szigetszentmiklós, Forrás u. 12

 


rólunk

rólunk
akciók
újdonságok
aktuális
top 10
magazin
gyógyszerész válaszol
a weboldal használata

ÁSZF
jogi nyilatkozat
adatvédelmi szabályzat
szállítási feltételek
fizetési feltételek
vásároljon nálunk

patikák

Év honlapja 2017
ügyfélszolgálat


telefon: +36 20 40 80 000
hétfő - péntek 9-17:30-ig
e-mail: webshop kukac unipatika.hu
kapcsolat

facebook instragram linkedin

feliratkozás hírlevélre



webpatika
Webshopunkon az alábbi bankkártyákkal fizethet:
bankkártya
Tájékoztató a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban.
Minden jog fenntartva!
© 2018 Unipharma Gyógyszerkereskedelmi Kft.